1. خانه
  2. انواع افزونه سایت وردپرسی
  3. آپ درفت پلاس پرفروش ترین افزونه بکاپ گیری

 updraft plus پرفروش ترین افزونه بکاپ گیری وردپرسی

بهترین افزونه بکاپ گیری updraft plus

آپ درفت پلاس یک افزونه بکاپ گیری و پشتیبانی از اطلاعات هاست است. این افزونه محبوب کاربرد های دیگری هم دارد که اشاره می شود.

از مهم ترین مواردی که در طراحی یک وب سایت باید متوجه آن باشیم بکاپ گیری از اطلاعات سایت می باشد. اگر بکاپ گرفتن فراموش شود ضرر بسیاری به طراح سایت وارد می شود.

زمانی که می خواهید تغییراتی در سایت به وجود آورید یا اگر بخواهید افزونه هایی را نصب کنید بهتر است قبل از آن از سایت بکاپ گرفته شود. چون، ممکن است افزونه جدید با افزونه قبلی تداخل داشته و یا ممکن است در کدهای css  سایت تغییراتی ایجاد کند. که در صورت مشکل از فایل پشتیبانی می توان استفاده کرد.

اگر بخواهید قالب و یا افزونه های سایت را به روز کنید هم بهتر است قبل ازآن، ازافزونه بکاپ گیری (پشتیبانی) استفاده شود. چون، ممکن است افزونه جدید با افزونه قبلی تداخل داشته و یا ممکن است در کدهای css  سایت تغییراتی ایجاد کند.

به سه روش می شود بکاپ گیری از اطلاعات سایت را انجام داد. در روش اول، درسایتی که هاست را تهیه کردید هر چند روز از اطلاعات هاست بکاپ گرفته می شود. در صورت نیاز، شما می توانید با دادن یک تیکت به پشتیبانی سایت تقاضای بازگردانی اطلاعات کنید.

در روش دوم، در پنل کاربری خود در سایتی که هاست تهیه شد وارد بخش direct Admin شده و در قسمت ایجاد/بازگردانی آرشیو های بکاپ میتوان اطلاعات سایت خود را بکاپ گیری کرد و حتی می توان آنرا در سیستم خود دانلود کرد.

روش آخر در بکاپ گیری نصب افزونه می باشد. افزونه آپ درفت پلاس(updraft plus) از پرفروش ترین افزونه های بکاپ گیری است.

این افزونه دارای دو نسخه رایگان و پولی می باشد. همینطور، از ویژگی های این افزونه استفاده آسان، مطمئن و مورد اعتماد سایتهای وردپرسی معروف است.

نسخه رایگان این افزونه بکاپ گیری را از مخزن وردپرس داخل سایت می توان نصب و فعال کرد.

ویژگی های افزونه بکاپ گیری آپ درفت پلاس( updraft plus):

  • از ویژگی های افزونه آپ درفت پلاس (updraft plus) می توان به بکاپ گیری زمانبندی شده اشاره کرد. در صورتی که، می توان با زمان دادن به افزونه مشخص کنید بکاپ گیری در چه زمانی شروع شده و چند وقت یکبار این کار را انجام دهد.

  • بکاپ گیری تدریجی: در این نوع، بکاپ قبلی شما بررسی شده و تغییرات جدید روی قبلی تعبیه می شود.

  • ذخیره پشتیبان گیری اطلاعات دیتا بیس در فضای ابری. از جمله، گوگل درایو، دراپ باکس، آمازون وان درایو و… . گرچه، ذخیره در فضای ابری این مزیت را دارد که فضای دیسک هاست شما پر نمی شود. بدین معنی که، فضای جدا از هاست دارد.

  • امکان بکاپ گیری از سایتهای چندگانه وردپرسی و پشتیبان گیری از فایل های غیر وردپرسی

  • انتقال و مهاجرت سایت به هاست دیگرو یا انتقال سایت از لوکال هاست به سرور

از امکانات دیگر افزونه آپ درفت پلاس(updraft plus) انتقال اطلاعات یک سایت از جمله دیتا بیس، محتوا، قالب، افزونه ها  به میزبان هاست دیگراست. در صورتی که، با خیال راحت از طریق این افزونه به مقصود خود خواهید رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست