1. خانه
  2. انواع افزونه سایت وردپرسی
  3. بهترین افزونه فروشگاهی وردپرس| ووکامرس

 بهترین افزونه فروشگاهی وردپرس ووکامرس چیست؟

ووکامرس بهترین افزونه فروشگاهی وردپرسی

بهترین افزونه فروشگاهی ووکامرس چیست؟

افزونه فروشگاهی ووکامرس از پرفروش ترین و بهترین افزونه های فروشگاهی وردپرسی می باشد. اگر می خواهید سایت فروشگاه آنلاین طراحی کنید، نیازمند افزونه مناسب برای معرفی و ارائه محصولات خود دارید. افزونه Woocommerce دلخواه طراحان سایت وردپرسی است.

ووکامرس ابتدا توسط Woothemes راه اندازی شد و بعد توسط وردپرس خریداری شد. یک افزونه متن باز و رایگان می باشد که با زبان php توسعه یافته است.

افزونه فروشگاهی ووکامرس را می توان در سایتهای ایرانی مانند ژاکت، راستچین تهیه کرد. این افزونه با زبان فارسی کاملا سازگار است.

اگر بخواهید طراحی سایت فروشگاهی انجام دهید، با انتخاب یک قالب فروشگاهی وردپرسی امکانپذیر است. با استفاده از ووکامرس می توانید خود بر عملکرد فروشگاهتان نظارت داشته باشید و امکان هر تغییری در طراحی آن را دارید.

افزونه فروشگاهی ووکامرس چیست؟دراین قالب امکاناتی وجود دارد که برای فروش محصول به آن نیاز دارید. برای مثال، صفحات توضیح و معرفی محصول، سبد خرید، گالری محصولات و… به صورت پیش فرض در خود قالب وجود دارد.

افزونه فروشگاهی ووکامرس امکان وصل شدن به سیستم پست ایران را دارد. از ویژگی دیگر آن استفاده از سیستم انبارگردانی جهت مدیریت کردن محصولات فروشگاه می باشد.

نمایش جزییات فروش یکی از امکانات افزونه می باشد. ووکامرس افزونه های متعدد دیگری هم دارد که با کمک آنها می توانید صفحات فروش خود را سفارشی سازی کنید.

یکی از این افزونه ها افزونه چند فروشندگی دکان می باشد. با استفاده از آن فروشگاه خود را آماده عضویت فروشندگان مختلف می کنید.

صاحبان مشاغل سنتی می توانند با طراحی سایت، فروش خود را شبانه روزی کنند. بهترین افزونه فروشگاهی سایتهای وردپرسی” ووکامرس” دراین سایت ها وظیفه نمایش محصول و فروش را برعهده داشته وصاحبان سایت در هر زمان و هر مکانی می توانند مدیریت محصول خود را داشته باشند.

در واقع نیازمند یک مکان ثابت برای فروش محصول خود نیستند یا محدود به منطقه جغرافیایی نیستند.

1 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست