1. خانه
  2. انواع افزونه سایت وردپرسی
  3. پرفروش ترین افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزرپرفروش ترین و محبوبترین افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر

 در این مقاله قصد داریم افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر را معرفی کنیم. برای دریافت اطلاعاتی در مورد ویژگی این افزونه صفحه ساز با ما در ادامه همراه باشید.

معرفی افزونه صفحه ساز:

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر پرفروش ترین پلاگین در سایت codecanyon می باشد که در بیش از 5 میلیون سایت وردپرسی فعال است. با کمک این افزونه محبوب بدون داشتن پیش زمینه برنامه نویسی صفحات سایت وردپرسی خود را به صورت زیبا و حرفه ای طراحی کرد. همینطور، این افزونه در سایت تم فارست از پرفروش ترین افزونه ها است.

چیدمان وب سایت خود را با کمک این افزونه  صفحه ساز به صورت drag& drop (کشیدن و رها کردن) تنظیم کنید. افزونه پرفروش و محبوب ویژوال کامپوزر با نام wpbakery page builder معرفی شده و در سایت های معروف از جمله سایت کوکا کولا، بلومبرگ ، ایسوس و… ازاین افزونه صفحه ساز استفاده شده است.

ویژگی های بهترین افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر:

  •  افزونه ویژوال کامپوزر کاملاً واکنش گرا است و قابلیت نمایش در سیستم های دیگر از جمله موبایل و تبلت را دارد.

  • ساختن صفحه در افزونه ویژوال کامپوزر به صورت کشیدن و رها کردن است. با این قابلیت کار کردن با این افزونه صفحه ساز آسان است.

  • ویژوال کامپوزر به آسانی می تواند توسعه پیدا کند. چطور؟ کافیست با نصب پلاگین های جانبی افزونه، به قابلیت های آن اضافه کرد و طرح مورد نظر را پیاده کرد.

  • افزونه محبوب wpbakery page builder دارای دو ویرایشگر در محیط backend و در ظاهر صفحه دارد. در خود صفحه سایت با کلیک روی عبارت ویرایش زنده می توانید چیدمان صفحه را با صفحه ساز ویژوال کامپوزر تغییر داده و همانجا مشاهده کنید.

  • این افزونه صفحه ساز قدرتمند با بسیاری از افزونه ها سازگاری دارد، از جمله افزونه اسلایدر روولوشن، contact formy، layer slider، yeost seo ، ووکامرس و … . پس از نصب این افزونه ها عناصری به افزونه ویژوال کامپوزر اضافه خواهد شد.

  • قابلیت درج کردن شمارش معکوس

  • می توان آخرین مطالب یک دسته خاص را به نمایش درآورد.

  • تصاویر را می توان به صورت گالری نمایش داد.

  • قابلیت اتصال در وردپرس شبکه ای

  • قابلیت درج نوارها و کادرهای اطلاع رسانی در وب سایت در دست طراحی

و موارد بسیار دیگر.

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر با اکثر قالب ها سازگار است. همانطور که ذکر شد ویژوال کامپوزر دارای دو ویرایشگراست، ویرایشگر backend و ویرایشگر frontend . و همینطور بیش از 50 المان پیشرفته دارد که از طریق آن المان میشود طراحی موردنظر را انجام داد. از المان های مهم و پر استفاده می توان بلوک متن، المان شبکه ای، المان دکمه، بنر تعاملی، اسلایدر تصویر، لینک های اجتماعی، نقشه، فرم تماس و… را نام برد.

از ویژوال کامپوزر به عنوان بهترین افزونه صفحه ساز، برای طراحی صفحه و در برگه ها، مطالب و دسته بندی ها استفاده می شود و برای طراحی header و footer سایت از قسمت دیگر می توان طراحی کرد.

سخن آخر

در این مقاله در مورد ویژوال کامپوزر و همینطور ویژگی ها و قابلیت های این افزونه صحبت کردیم.

88

7 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست