1. خانه
  2. انواع قالب وردپرسی
  3. وودمارت بهترین قالب فروشگاهی وردپرسی و ویژگی آن چیست؟

وودمارت بهترین قالب فروشگاهی وردپرسی چیست؟

قالب  وودمارت، بهترین قالب فروشگاهی وردپرسی واز پرفروش ترین پوسته در بین سایتهای ایرانی وخارجی است.

اگر قصد راه اندازی یک سایت فروشگاهی را دارید، این پوسته به شما کمک می کند. این قالب دارای ظاهری زیبا می باشد. و با افزونه های صفحه ساز ویژوال کامپوزر و المنتور و همینطور با افزونه چند فروشندگی دکان سازگار است.

برای تهیه این پوسته می توان از سایتهای ایرانی معتبر از جمله ژاکت و راستچین و از سایتهای خارجی معروف تم فارست تهیه نمود. برای انتخاب درست بهتر است دموهایی از قالب (پیشنمایش) که در سایت قرار گرفته، مشاهده شود.

در سایت راستچین این قالب فروشگاهی همراه با اپلیکیشن مخصوص اندروید فروخته می شود.

وودمارت بهترین قالب فروشگاهی

ویژگی قالب وودمارت

یکی ازویژگی های آن طراحی نسخه موبایل است. یعنی، هرصفحه ازسایت را می توان برای موبایل و تبلت یک نوع و برروی دسکتاپ نوع دیگر طراحی کرد.

ناگفته نماند که، پوسته وودمارت کاملا واکنش گرا است و برای هر دستگاهی از جمله موبایل و تبلت سازگاری دارد و صفحات سایت را به خوبی نمایش می دهد.

مورد بعدی از امکانات این پوسته سازگار بودن با افزونه چند فروشندگی دکان بود. که با نصب افزونه، سایت آماده دریافت اطلاعات فروشندگان و عضویت آنان می شود.

مورد بعدی مقایسه محصولات می باشد. هنگامی که برای خرید به سایتی مراجعه می کنیم، آن سایت باید این قابلیت را داشته باشد که مشتریان محصولات را با هم مقایسه کنند. برای هر محصول توضیحات دقیق درج شود و بازدید کننده با قیاس در مورد جنس، رنگ، قیمت و موارد دیگر انتخاب خوبی داشته باشد.

سیستم علاقمندی از ویژگی وودمارت بهترین قالب فروشگاهی می باشد. طوریکه بازدیدکنندگان با مشاهده هر محصول بتوانند به آن امتیاز داده یا محصول را به لیست علاقمندی خود اضافه کنند. در قالبهای دیگر این امر مستلزم نصب افزونه است. ولی در قالب وودمارت این ویژگی در خود پوسته تعبیه شده است.

همچنین می توانید بخش پیشنهادات ویژه ایجاد کنید. طوریکه محصولات تخفیف دار در دسته بندی جدا قرار گرفته و به نمایش درآیند.

مورد خارق العاده قالب سربرگ ساز سفارشی یا هدرساز پیشرفته می باشد. توسط یک گروه برنامه نویس این ویژگی کدنویسی شده و می توان طراحی های متفاوت هدر برای نسخه های موبایل و لپ تاب و تبلت ارائه داد.

موارد زیاد دیگر از ویژگی قالب وودمارت است. از جمله، قرار دادن فیلترهای پیشرفته روی محصولات و سازگاری با افزونه چند زبانه WPML.

وودمارت قالب فروشگاهی woocommerce

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست