1. خانه
  2. انواع افزونه سایت وردپرسی
  3. افزونه فرم ساز فارسی ورد پرس گرویتی فرم

معروفترین افزونه فرم سازفارسی وردپرس گرویتی فرم

بهترین افزونه فرم ساز گرویتی فرم

افزونه فرم ساز گرویتی فرم چیست؟

افزونه فرم سازی است که به سرعت و بدون کدنویسی می توانید فرم وردپرسی خود را طراحی کنید. این افزونه فرم ساز فارسی وردپرس این امکان را به صاحبان سایت ها می دهد که اطلاعات کاربران را جمع آوری کنند.

در این افزونه امکاناتی وجود دارد که می توانید بخش های مورد نظر را روی فرم طراحی کرده و در سایت وردپرسی خود آن را به نمایش بگذارید.

توسط المان هایی که در افزونه وجود دارد و با کشیدن ورها کردن می توانید از آنها استفاده کنید. با کمک افزونه گرویتی فرم می توانید فرم های چند مرحله ای، فرم های با درگاه پرداخت، فرم های ثبت نام، فرم های زماندار و یا فرم های شرطی را ایجاد کنید.

در افزونه گرویتی فرم فارسی که می توانید از سایتهای ایرانی آن را تهیه کنید، امکان سازگاری با تاریخ شمسی را دارد. و می توان تقویم شمسی در آن قرار داد.

همینطور امکان آپلود و ارسال فایل توسط کاربران در این فرم وجود دارد. در این افزونه برای امنیت بیشتر از حمله ربات ها می توان کدهای ریکپچا را قرار داد. برای این کار ابتدا باید کد ریکپچا را از گوگل دریافت کرده و در افزونه وارد کرده وریکپچا را فعال کنید.

افزونه های جانبی وجود دارد که می توان گرویتی فرم را با افزونه ووکامرس مرتبط کرد. به صورتی که، فرم های ساخته شده در سایت را به عنوان محصول جدا در ووکامرس قرار دهید. برای این کار از افزونه Gravity Forms Product Add-ons استفاده کرد.

ویژگی افزونه فرم ساز گرویتی فرم

این افزونه فرم سازفارسی وردپرس با افزونه ووکامرس سازگار است.

با کمک افزونه جانبی، افزونه درگاه پرداخت فن آوا کارت گرویتی فرم می توان فرم ساخته شده را به درگاه بانکی شبکه شاپرک و یا شتاب متصل کرد. برای دریافت این افزونه می توان به سایت گرویتی فرم فارسی مراجعه کنید.

این افزونه فرم ساز فارسی وردپرس واحد پولی تومان و یا ریال ندارد. و برای اضافه شدن این واحد پولی باید گرویتی فرم فارسی نصب شود.

از ویژگی های افزونه فرم ساز گرویتی فرم، ایجاد فرم های ریسپانسیو، ارسال ایمیل به کاربران پس از تکمیل فرم، امکان ساخت فرم خبرنامه می توان اشاره کرد.

بهترین افزونه فرم ساز وردپرسی

معروفترین افزونه فرم سازپولی می باشد و نسخه رایگان ندارد. از دیگر افزونه های مشابه می توان به Contact Form، QU Forms، Ninja Forms و …  اشاره کرد.

97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست