1. خانه
  2. آموزش طراحی سایت
  3. مهارت های طراح سایت چیست؟

مهارت های طراح سایت چیست؟

مهارت های یک طراح سایت چیست؟

پیش نیاز یک طراح سایت

در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه “مهارت های طراح سایت چیست؟” صحبت کنیم. بیشتر اطلاعات و مهارت ها در آموزش طراحی سایت فرا گرفته می شوند. در دوره آموزشی طراحی وب سایت وردپرسی، طراحی سایت، فوتوشاپ، طراحی گرافیک، سئو، دیجیتال مارکتینگ و موارد دیگر آموزش داده می شود و فرد برای حرفه ای تر شدن می تواند دوره های تکمیلی از جمله فوتوشاپ و طراحی گرافیک و طراحی لوگو و زبان های برنامه نویسی مانند html و  css را برای طراحی بهتر وب سایت فرا بگیرد.

همانطور که بیان شد، برای طراحی یک سایت وردپرسی آموزش های اولیه کافی است. ولی مواردی وجود دارد از جمله سئو که همیشه باید به دنبال یادگیری موارد تازه تر در این زمینه بود.

مهارت مهم دیگر طراح سایت این است که، کاربر حس خوبی به وب سایت داشته باشد، طراح وب باید آشنا به موارد UI و UX باشد و در طراحی از آن بهره بگیرد. (UI:user interface و UX: user experience design )

طراحی واکنش گرا (responsive):

امروزه با افزایش استفاده کاربران از گوشی های هوشمند، یک طراح سایت باید در نظر داشته باشد که وب سایت در دست طراحی واکنش گرا باشد. یعنی، در تلفن همراه سایت ظاهری زیبا داشته باشد و همه بخش های سایت نمایش داده شود تا به کاربران احساس بهتری منتقل کند.

مهارت ارتباطی طراح سایت:

یک طراح سایت چون با مشتریان درارتباط هست باید از مهارت های مناسب در برخورد با مشتری برخوردار باشد.

SEO یا بهینه سازی موتورهای جستجو:

سئو امری مهم در راه اندازی سایت هست. یک طراح سایت باید همیشه به روز بوده و وابسته به اطلاعات قدیم نباشد. برای بالا بردن و بالا نگهداشتن رتبه سایت لازم است به این بخش توجه بسیاری شود. تولید محتوای استاندارد و بک لینک های مناسب درقرار گرفتن سایت در رتبه های بالای موتورهای جستجو از جمله گوگل اهمیت دارد.

برای یادگیری سئو و به روز کردن اطلاعات خود می توان از سایت خارجی moz  کمک گرفت.

مهارت های یک طراح سایت چه مواردی است؟
مهارت های یک طراح سایت چه مواردی است؟مهارت های یک طراح سایت چه مواردی است؟مهارت های یک طراح سایت چه مواردی است؟مهارت های یک طراح سایت چه مواردی است؟
سئو مهارت مهم طراح سایتمهارت های یک طراح سایت چه مواردی است؟91

سئو یکی از مهارت های مهم طراح سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست